3 תשובות
קרה לי משהו דומה
השן מתחתיה עוד לא נפלה והיא פשוט יצאה מהחניכיים ואז זאת שמתחתיה נשברה אז פשוט עקרו לי אותה ועכשיו השו כבר לא בחניכיים, היא רגילה
אנונימית
כי פשוט ככה היא גדלה
קורה בגלל צפיפות שאין מקום בלסת לכל השיניים. צריך פשוט לעשות יישור שיניים.