היא כתבה לי משהו ובסוף המילה היא אמרה חיים אז אמרתי לה שהיא סוג של צאחלה כי היא אמרה חיים אז היא אמרה לי שאם היא סוג של צאחלה אז אני סוג של הומו אז אמרתי לסבית ואז היא אמרה שמביא לא מדברת איתי יותר והחזרתי ריפלי ואז היא לא החזירה וכתבה "מה לא מובן בלא רוצה לדבר איתך? אל תחזיר ריפלי" אז כתבתי "סבבה תסנני" והיא כתבה "אני לא מסננת אותך" "אני לא מדברת איתך יותר" וכתבתי לה "טוב סבבה" והיא כתבה "ביוש חיים" וזהו איך לגרום לה לחזור לדבר איתי?