14 תשובות
תאכלי, זה חשוב וטוב
שואל השאלה:
אבל מוקדם מה אני יאכל עכשיו חביתה וטונה ?
אנונימית
אפשר, חביטה וטונה זה טובב
שואל השאלה:
אןף אני אוכלת מלא
אנונימית
ממש לא, זה לא מלא בכלל
שואל השאלה:
מב אכלת את עד עכשיו?
אנונימית
וואי לא זוכרת אבל רציני שזה ממש לא הרבה הכל בסדר
אני יכולה לשאול למה את עושה דיאטה?
(לא בקטע רע או לשפוט אם זה נשמע ככה)
שואל השאלה:
לרדת במשקל
אנונימית
תאכלי תמיד כמה שמסביע אותך, כל עוד את רעבה את צריכה אוכל, את יכולה לאכול יותר ירקות ופירות ולשתות מים, כמובן לא במקום האוכל אבל בנוסף
ואת יכולה לעשות רשימה של מאכלים שהם כמו נשנושים שאת אוהבת ואז כזה אם נגיד סתם בא לך לנשנש לכיף אז זה יהיה טוב
זה ממש מעט ולא מספיק לשעה הזו, את צריכה להוסיף
שואל השאלה:
אני עדיין רעבה אוף
אנונימית
ממש לא הרבה
לא