6 תשובות
אולי היא ישנה
תגידי לה שהתבאסת ושלפעם הבאה תעשי את החישובים שלך..
תגידי לה שהתבאסת ושלפעם הבאה תעשי את החישובים שלך..
אנונימית
תקבעי איתה אצלה או משהו פשוט שזה לא יהיה בבית שלך ואל תבואי
כמו שהיא
עשתה לך וגם בכללי יש סיכוי שהיא ישנה עכשיו
כמו שהיא
עשתה לך וגם בכללי יש סיכוי שהיא ישנה עכשיו
אה ואל תקבעי עם חברות בבוקר/בבוקר מאוחר כי זה מה שקורה
שואל השאלה:
והיא תרצה בטח שניפגש מחר או מתישהו השבוע איך שאני מכירה אותה להסכים לה או לא ?
והיא תרצה בטח שניפגש מחר או מתישהו השבוע איך שאני מכירה אותה להסכים לה או לא ?
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני יקבע אצלה ולא יבוא היא תבוא לי עד הבית
אם אני יקבע אצלה ולא יבוא היא תבוא לי עד הבית
אנונימית
אם היא לא חושבת שהפגישה איתך היא משהו מפסיק רציני, אני שואלת את עצמי למה את מתאמצת לענות לה בצורה מתוחכמת?! לשם מה כל המאמץ המיותר הזה. למה כל הטטרם וההתחכמויות, צלצלי אליה ותגידי לה שממש חיכית לה, והתבאס שהיא לא הגיעה. ושאם לא מתאים לה שתגיד. זה היה הרבה יותר קצר ויעל מכל עניין אחר. אם היא מעניינת אותך בתור חברה, תגידי לה שהיא מקבלת עוד הזדמנות. אם לא - שחררי אותה!
באותו הנושא: