2 תשובות
שואל השאלה:
לא נו זה היה משחק בנוי בממירים של יס נראלי וזה היה בסגנון קנדי קראש כזה לא ממש משחק משחק של קונסולה
לא נו זה היה משחק בנוי בממירים של יס נראלי וזה היה בסגנון קנדי קראש כזה לא ממש משחק משחק של קונסולה
barnyard (video game)
באותו הנושא: