10 תשובות
מים חמים ומלח לערבב עד שהוא נמס לחכות שהם יתקררו ואז עם מקלון אוזניים לחטא , או שפשוט תקני ספריי מיי מלח מוכנים
שואל השאלה:
^אפשר להעביר את זה לבקבוק שפריצר ולהשתמש בזה כמה פעמים או שאני צריכה להכין כל פעם מחדש? ומה היחס של המים למלח?
^אפשר להעביר את זה לבקבוק שפריצר ולהשתמש בזה כמה פעמים או שאני צריכה להכין כל פעם מחדש? ומה היחס של המים למלח?
אנונימית
אפשרי כן, רק בבקבוק סטרילי
שואל השאלה:
איך אני עושה שהבקבוק יהיה סטרילי?
איך אני עושה שהבקבוק יהיה סטרילי?
אנונימית
תנקי אותו כמו שצריך עם אלכוהול אם יש ואם אין אז פשוט מלא מים וסבון ואז את יכולה לשים שם את המי מלח, לא שווה לקנות זה כמעט 30 שקל על ספריי קטן של מים ומלח, עדיף להכין בבית
לא בשום פנים ואופן לא עם אלכוהול !
אלכוהול מייבש את האזור וגורם לסדקים מה שמגדיל את הסיכוי לזיהום.
אני מאמינה שלכל כוס מים תשימי 3 כפות ותערבבי עד שזה נמס , שימי מספיק מלח עד שאת רואה שהמים לבנים כאלה (לפי העין)
אלכוהול מייבש את האזור וגורם לסדקים מה שמגדיל את הסיכוי לזיהום.
אני מאמינה שלכל כוס מים תשימי 3 כפות ותערבבי עד שזה נמס , שימי מספיק מלח עד שאת רואה שהמים לבנים כאלה (לפי העין)
לנקות את הבקבוק עם אלכוהול לא את העגיל
שואל השאלה:
^תודהה
^תודהה
אנונימית
לי אמרו לשים חמש כפות מלח דק בבקבוק פלסטיק עם מים
באותו הנושא: