4 תשובות
אפשר
אבל כדאי לא ככ הרבה
מישהי שעשיתי לה קוקו עם גל והיא עם החלקה היא אמרה שבגלל שיש לה החלקה לשים הכי טיפה שאפשר
כן אפשר
כן