4 תשובות
אפשר
אבל כדאי לא ככ הרבה
מישהי שעשיתי לה קוקו עם גל והיא עם החלקה היא אמרה שבגלל שיש לה החלקה לשים הכי טיפה שאפשר
אבל כדאי לא ככ הרבה
מישהי שעשיתי לה קוקו עם גל והיא עם החלקה היא אמרה שבגלל שיש לה החלקה לשים הכי טיפה שאפשר
כן אפשר
כן
כן
באותו הנושא: