8 תשובות
שכולם מאבדים את זה שם.
מזעזע ברמות!!
מגיע לה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית זה לא מה שמגיע לה אבל
אנונימי
מחריד
אנונימית
מסכימה. לא משנה מה היא עשתה זה לא מגיע לה או לאף אחד אחר.
הם צריכים לזכור שהם לא ילדים קטנים כי מה שהולך שם הוא באמת חרם
באמת שמה שקורה שמה זה חרם לכל דבר גועל נפש
אנונימית
היה אחד המגעילים, פשוט בריונות.
מזכיר לי את מה שעשו לשני גולדשטיין ולטליה עובדיה(לא שסתיו ברמה שלהן, אבל עדיין)