14 תשובות
מבקשים מחבר
לקח לי הרבה זמן יחסית
פשוט קמתי בבוקר ועברתי ממש חנות
חנות והשארתי פרטים בכם מני מקומות
וחזרו אליי
בקייטנות, תלוי גיל ומקום?
אני ניסיתי וכלום מזה לא עובד
הלכתי למקום שרציתי ושאלתי אם צריכים עובדים
שואל השאלה:
אני שואלת ובאף מקום לא חוזרים אליי
אני כבר בץ 17 ואף פעם אני לא מוצאת
וחברות שלי גם לא עובדות וגם כאלו שכן אז הם מלצרים ולא באלי
אנונימית
^מבין אותך ממש
למה לא מלצרות?
אולי תנסי בגלידריות וזה
לי אמרו במלצרות שזה 18+
וגלידריות מאוד עמוסוצ בעובדים עכשיו
שואל השאלה:
איזה עצביםם זה לא שיש לי משהו אחר לעשות וואי
אנונימית
אם למישהו יש עבודה בירושלים שידבר איתי
לי היה פרוטקציות מאח שלי