6 תשובות
כן כי זה תופעות לוואי שחייב לרשום בגלל שהם נפוצות כביכול במין השני
למשל רשום לי במרשם של הטסטוסטרון שזה עלול לגרום לבעיה באשכים

איזה אשכים מדובר? כמובן חח
שואל השאלה:
כן הכוונה mtf,קראתי הרבה מאמרים ורושמים דברים קצת מלחיצים... סיכון גבוה לשבץ
אנונימית
טרנס.
שלום,
כאשר מתחילים לחת הורמונים, אם תפסיק.י הגוף יחזור בהדרגה לאיך שהוא היה מלפני תחילת לקיחת ההורמונים, כך שלא להפסיק.
כרגע לא נראה לי שיש מספיק נתונים כדי לקבוע האם זה גורם למחלות, אבל זה בכל זאת הורמונים והורמונים יכולים לגרום למלא דברים...
מתי שהו נדע, בנתיים ניתן לקרוא לזה "ניסויים בבני אדם" ...
אני מסתמכת על ידע ולא על דיעות*
לא
אפ זה הורמוניפ גבריים ההשלכות הם אותן השלכות שיש לטסטוסטרום בגברים סיסים.
והורמונים של נשים אז אותם תופעות לוואי של אסטרוגן בגוף של אישה מולדת.
^
אני טרנס לול