8 תשובות
לא, לא מביך בכלל
אין לי מושג כי אני ממש לא בקיבוץ אבל זה נשמע קצת מוזר
אם הם לא מסתובבים שם אז לא
את גם תמיד יכולה לבוא עם חברה ואז זה בכלל לא מביך :)
תעשו איזה פיקניק או משהו
שואל השאלה:
כן זה נשמע מוזר אבל הפסי שיזוף שלי חלשים ואני רוצה לחזק אותם
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי חברות יזרמו עכשיו אבל אולי עם אמא שלי חחח
אנונימית
נשמע שבא לי לגור בקיבוץ