8 תשובות
היוש כן זה לגיטימי שיכאב לך הבטן והראש ובאופן כללי בזמן מחזור את יותר רגישה לכאבים אז לא מומלץ לעשות טיפול פנים או שעווה בזמן מחזור. כל יום במחזור הוא שונה. הימים ראשון- שלישי כבדים ולאחר מכן כבר קל אז פשוט כל שלוש שעות כזה תבדקי . תשני עם פד . לא ממליצה להיכנס לים או לבריכה וגם הפד פשוט יתרטב
שואל השאלה:
^^יש לי מחר אימון (עם משקולות, לא כבדות מידי אבל כן) עדיף לבטל? או שאפשר?
אנונימית
אין סיבה שתבטלי ! אם לא כואב לך לכי על זה את חזקה :)
את יכולה לעשות אימון, אפילו רצוי
מזל טוב
1. יכול לכאב לך הבטן ראש ומלא שרירים אחרים אבל זה טלוי במי
2. בערך כל שלוש שעות תלוי בזרם
3.לישון עם פד
4. אפשר להיכנס למים עם טמפון
קודם כל מזל טובב ואל תלחצי
יכול לכאוב לא חייב לכל אחת זה שונה
מחליפים פד בערך כל 3-4 שעות, כל פעם שאת רואה שצריך תחליפי
תשני עם פד, יש פדים מיוחדים ללילה אבל זה לא חובה, רצוי
אי אפשר להכנס לים/בריכה כי הפד יספוג את כל המים וגם כנראה שהוא יפול
ואם יש לך עוד שאלות תגידי ליי
לא בהכרח, לכל אחת זה שונה
תלוי בכמות דימום שיש לך
ברור עם פד
אפשר להכנס למים, עם טמפון