8 תשובות
הסדרה השחורה של נטורל מעולה
ואני בכללי אוהבת לשים לפני השינה סירום ולעשות קוקו הדוק
אני עם החלקה אבל יכולה להגיד לך שהשתמשתי בשל נטורל והוא סבבה
אבל אם התלתלים שלך ממש נפוחים זה לא יעזור ל
גם אני צריכה מענה לשאלה הזאת
תודה!
שואל השאלה:
תודה רבהה❤
אנונימית
מצטרפת לשאלה:(
אבל אני חושבת שהקרם של נטורל טוב, שזה לחות עם גלייז אני חושבת שהוא יותר מעצב לי את התלתלים
שואל השאלה:
את שמה לפי הסדר שכתבת?
אנונימית
קרם למתולתלות של cabello
גלייז של curl it מביוטיקר זה הבקבוק הלבן חא האדום
מוס של curl it מביוטיקר זה הבקבוק הלבן לא האדום
ודיפיוזר לטיפה נפח לא ליבש לגמרי