13 תשובות
נן ברצינות
נגד אלימות נקודה
נגד כמובן..
ממתי אפשר להיות בעד אלימות, נו באמת
אלימות זאת לא דרך לחנך. נגד.
אנונימי
כן רק ככה אנחנו לומדות
ודאי
כל טעות טאק סרגל ליד טאק זמן בפינה טאק להכניס את הראש לשירותים ולהוריד את המים
שואל השאלה:
גמרתי אומר בלבי לעשות את המעשה הנכון, גם אם הוא לא פופולרי.
אנונימי
עובדתית אלימות עובדת במידה ואתה רוצה שלא יהיה לך קשר טוב עם אנשים והם יתנהגו לידך בצורה של חוסר נוחות, חוסר אונים פחד ועוד.
מאמינה שגם אתה לא היית רוצה לחטוף מכות עד שתלמד שאם תעשה משהו שלא הראה לאחרים טוב בעין תקבל כאפה מצלצלת. אבל מה שעושה לך טוב רק מקווה שאין נשים או בכלל אנשים בסביבה שלך שאתה צריך לחנך
מה זו השאלה הזו? ברור שנגד