9 תשובות
אל תרד על הברכיים בשביל לדבר עם ילד , תרד על הברכיים בשבילי ותעשה לי ילד .

אתנ חום , אני לבן ביחד נעשה שוקולד חלב (גזעני אני יודעת)

אולי אתה זה אתה ,אני זה אני. אבל עם ניהיה ביחד זה יכול להיות אנחנו.
אנונימית
ריזים דפוקים
תגידי את שמחת חיים? כי את כל מה שחסר לי
שואל השאלה:
^^גיחי רשמתי תכתבו ריזים דפוקים ומחקו לי את השאלה למה?- יש לנסח את זה בתור שאלה דפוקים
^^כןן סתם אידיוטים
^תגיד אתה המוות? כי אני כל הזמן חושבת עליך
דיכאון here i am
יש לי עוד אחדד

מ1 עד 10 הייתי נותנת לך 9.
הם: למה לא עשר?
כי אני האחת שחסרה לך(:
תגידי את wifi? כי אני מרגיש חיבור קסום