6 תשובות
לכי!! תהני
לא מוזר בכלל יש מצב שתתחברי לאנשים שם וחברים חדשים שאוהבים
שואל השאלה:
אבל זה מוזר לדעתי להוא להד למקום כזה
אנונימית
אני בטוחה שעוד מלא אנשים יבואו לבד ואם את לא מכירה מישהו שהולך אז מי יחשוב שזה מביך
מה יש עוד מסיבה? אני ממש אוהב אותם אני בא
אנונימי
לא, לכי תהני❤