4 תשובות
להגיד לו שאת מאוד שמחה במקום שלך עם החברים שלך ושאת חושבת שזה לא תקין לנתק קשר מכולם כשאת בזוגיות.
אני חושבת שאם הוא לא מקבל את זה שיש לך ידידים תצטרכי לחשוב על המשך הקשר שלכם, זה לא תקין להפריד אותך מהחברים הטובים שלך ואולי אפילו דיי רעיל.
אני חושבת שאם הוא לא מקבל את זה שיש לך ידידים תצטרכי לחשוב על המשך הקשר שלכם, זה לא תקין להפריד אותך מהחברים הטובים שלך ואולי אפילו דיי רעיל.
זאת התנהגות רכושנית ורעילה. הוא דורש ממך לנתק קשר עם ידידים שלך (על מה ולמה, מה זה את לא צריכה אותם כשיש אותי?) הוא חושב שהוא צריך להיות הגבר היחיד בחיים שלך, רק הוא, הוא מציב לך אולטימטום של או זה או פרידה, מכריח אותך לעשות משהו שלא מתאים לך ובצדק ולך אין מילה בכל זה כי הוא מציב פרידה וברור שהוא יותר חשוב, אז איך אפשר לסרב?
הוא לא יכול להרחיק אותך מהחברים שלך, להרוס לך את המעגל החברי, להגיד שאת לא צריכה אותם כי יש אותו, הוא לא יכול לתת לך תנאי של או הוא או הם, זה לא מתאים, זה רעיל, רכושני ואובססיבי.
לגמרי נורה אדומה, או לדבר איתו על זה או להיפרד שזה המומלץ.
הוא לא יכול להרחיק אותך מהחברים שלך, להרוס לך את המעגל החברי, להגיד שאת לא צריכה אותם כי יש אותו, הוא לא יכול לתת לך תנאי של או הוא או הם, זה לא מתאים, זה רעיל, רכושני ואובססיבי.
לגמרי נורה אדומה, או לדבר איתו על זה או להיפרד שזה המומלץ.
אליה?
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
באותו הנושא: