התחברות
הרשמה
עברתי טסט אתמול ואני אשכרה לא יודעת לנהוג איך עולים עכשיו על הכביש
8 ביולי 2023, 19:09
רשיון נהיגה
2 תשובות
עם הרכב
ק
קינגית1
לאט לאט. בשביל זה יש את תקופת הליווי במטרה לתת לך בטחון
D
Dark Queen.
באותו הנושא:
עבדתי אתמול על חבר שלי שאני בהריון ממנו והפטי הזה אשכרה האמין חחח, המשך בפירוט
אשכרה מיום אהבה (יענו אתמול)
עברתי טסט ב26 בפברואר ואני וביום ראשון הזה המלווה נגמר..ואני יודע שאפשר לנסוע מיום הבא
איך השנה עברה כל כך מהר?אשכרה עוד פחות מחודש מסיימים...
אני חושבת שעברתי אתמול באדום ואני לא יודעת מה לעשות לא הייתי מרוכזת ןאני חושבת שהרמזור בדיוק התחלף ואני כבר עברתי
עברתי טסט אתמול ואני צריך מלווה וההורים שלי לא מוכנים לנסוע איתי מה אני אמור לעשות,
עברתי אתמול טסט ואני לא יודעת איך להוציא היתר נהיגה
בנים, קרה שעברתם עם בנות מפה לווצאפ והן אשכרה היו יפות?
עברתי על כל העמוד הזה ואני מתרגשת להודיע שאשכרה אין לי פוביות חחח , מה הפוביות שלכם?
מישהו אתמול התחיל איתי. אנחנו אשכרה הלכנו לכיוונים מנוגדים ברחוב, וכבר שעברתי את כל הרחוב, הוא השיג אותי והתחיל איתי
פרשתי עברתי בכל מקום בראשון ולא מצאתי עבודה אין לי כוח לזה קורונה הרסת לי תבריאות מי עוד מזדהה? ואני אשכרה בת 18 אמור