5 תשובות
תטוסי כל מדינה שונה בפני עצמה
גם נורווגיה זה אירופה, אז מה היא דומה לבריטניה?
אם יש לך אפשרות לטוס פעמיים תנצלי את זה, יהיה לך כיף
ברור ברור זה לא יהיה דומה אני בטוחה שיהיה כיף גם שם וגם שם ובגלל שזה עם אנשים שונים זה יהיה ממש שונה
כן תהני
29
ממש לא.
אבל תטוסי.
אני טסתי כל אוגוסט איטליה ואז שבועיים ושוב חודש לאיטליה.
לא נימאס לעולם.
אבח זה כנראה ביגלל שהמשפחה באמצ אוהבת את איטליה.
ואנחנו בכללי טסים הרבה..
כן, תטוסי.
המקום דומה אבל החוויה שונה כי זה אנשים שונים.