12 תשובות
כן, זה obesity.
לא, זה רזה מאוד. לא בריא.
תת משקל
לא זה תת משקל
לפי המחשבון bmi שלך נשאר לך עוד שעתיים אבל זה בסדר תאהבי את עצמך איך שאת ואת מושלמת
אה התכוונת ל38.7?
אז כן זה משקל נמוך, אפילו תת משקל
כן
אנונימית
טיפים למסה?
התגובות פה רציניות? אני אוכל תסביך.
לפי מה שבדקתי במחשבון bmi ללא גיל.
את בכלל בתת משקל, ולפי מה שהיה כתוב שם בתוצאה כדי להגיע למשקל תקין לנתונים שהבאת, את צריכה להעלות 4 ק"ג יותר:
"bmi: 16.89 - תת משקל נתוניך מצביעים על כך שמשקלך נמצא בקטגוריית תת משקל. בכדי להגיע למשקל תקין התואם את הגובה שלך, עליך לעלות -4 ק"ג לפחות, כך שמשקלך יהיה בטווח ה-bmi התקין וינוע בין 42 ק"ג ל- 56 ק"ג."

אז קודם כל על תעמיסי על עצמך עכשיו אוכל אוקיי תאמיני לי אני מבינה אותך.

אני הייתי קרובה לתת משקל בהתחלה נלחצתי אבל אז הבנתי שזה לא יעזור.
עשיתי לעצמי יומן (בפתקים או פיזית בחוברת או יומן), והתחלתי לכתוב מה אכלתי כל היום, וככה ראיתי מה אכלתי ואן אכלתי טוב או פחות.


את האמת לי זה קצת מוזר שזה תת משקל לגובה שלך, אבל זה מה שהמחשבון אמר, אז כנראה שזה נכון(?).

בכל מקרה, לכל התייעצות או שאלה, יכולה לפנות אליי, אשמח לנסות לעזור:)
אה עוד משהו שעזר לי -
תוסיפי קצת ספורט, קצת תרגילים, זה יכול להעלות מסה בגוף אבל חשוב לאכול טוב יחד עם זה.
לא הבנתי. את מטר 1.50 ומשקל 38?
בת כמה את?? בואי נעשה ככה. אם את רואה את הצלעות שלך, את בתת משקל.