6 תשובות
אני פחות התחברתי
ריח טוב:)
שואל השאלה:
פחות התחברת כי הוא מתוק מדיי או סיבה אחרת?
אנונימית
בשבילי הוא גם מתוק מידי וקצת מסריח אחרי כמה זמן
הוא כבד חזק ומתוק מבחיל.מתוק מידי בטירוף וסינטטי.
עדיף לך קלאוד של אריאנה גרנדה הוא הרבה יותר וניל עדין ונעים
אנונימית
טוב אבל יקר יחסית לזה של בריטני ספירס שבאותו ריח