11 תשובות
זה פוגע, מנשיר אותו והורס אותו
כן מניסיון,זה שורף תשיער מקצר לך אותו ועוד כמה זמן לא ישאר לך שיער
כן לא מומלץ כל יום כי השיער נפגע ויכול להישרף בקלות
זה פוגע בשיער
כל יום במשך תקופה ממושכת זה ממש פוגע בשערה, אני חושבת שעדיף לעשות החלקה פעם אחת ולחדש כל שנה מאשר לעשות מחליק כל יום
אנונימית
שואל השאלה:
לעשות החלקה פוגע בשיער פחות?
אנונימי
יש לזה אותה השפעה לשיער, פשוט החלקה מחדשים פעם בשנה או פעם בחצי שנה
ומחליק כל יום זה בתדירות גבוהה יותר.
אבל החלקה אם אתה רוצה לחזור לשיער הטבעי שלך זה נורא קשה כי זה תהליך ארוך
אנונימית
גם החלקה לא מומלצת אומרים שזה יכול לגרום לסרטן יש בזה מלא כימיקלים ובמלא מקומות משתמשים בחומרים אסורים לשיער ואת לא רוצה לדעת איך זה יגמר
שואל השאלה:
כן בדיוק בגלל כל הכימיקלים אני לא רוצה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אם לא אעשה את זה כל יום אלא רק פעם ב? זה יהיה בסדר?
אנונימי
פעם ב סבבה
באותו הנושא: