4 תשובות
עניין של טעם
זה שהוא חתיך לא אומר שהם פחות חתיכים
לדעתי הוא חתיך אבל לא וואו אבל בסדר כל אחד והטעם שלו
כל אחת והטעם שלה בבנים , לפי דעתי הרדין נראה וואו
הוא מזעזע