36 תשובות
שואל השאלה:
לא הם עדיין לא נפגשו, היא מחכה שהוא יבוא ורק אז הם יהיו ביחד רשמית.
אנונימי
לא טוב...
תמנע מזה לקרות
הוא יאנ*ס אותה
סתם תלוי אם הוא ילד טוב.
אנונימי
לא טוב
בחייאת רבאק אני בן 18 מנסה להוכיח לאנשים שאני לא בן 14 בכוח והפאקינג בנות 13 שקטנות ממני בכמעט עשור יגידו שהן בנות ,15,16,17,18,25 ויאמינו להן. או שאני פיטר פן ולא גדלתי מאז גיל 14 או שבני 15 ואני אכתוב יותר מיזה: הבני 20+ שיוצאים עם בנות 12/13 פדופילים שבכוונה מעלימים עין וכשהן אומרות להם שהן בגילם הם תופסים את זה כהזדמנות שאם זה יגיע למשטרה או להורים שלהן הם יוכלו לתרץ שזה לא באשמתם.
האפשרות השנייה יותר הגיונית.
הוא יזרוק אותה שהוא יגלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה לדבר איתה על זה, כי לדעתי זה יכול רק לפגוע בה
אנונימי
^אתה צודק זה רק יפגע בה עוד יותר, בהצלחה ❤
אנונימית
היא לא מתביישת להתחיל עם בנים כשהיא עוד בת 12 וכמעט 13?? ההורים שלה צריכים להרביץ לה
לא טוב בכלל
זה אפילו לא חוקי מתחת ל14 אסור אפילו להתנשק או כל אקט מיני אחר
והוא איזה 16 וחצי מה יש לה
לא טוב
ככה זה כשהתרבות מעודדת לבוש זנותי, זוגיות בגיל צעיר ומיניות חופשית.
אחרי זה אל תבכו אם משהו רע קורה!
לא צריך לשקר לגבי זה, זה רע ממש
לא טוב
אנונימית
שלשקר זה אף פעם לא טוב.
וזה מאוד בעייתי הגילאים האלה בשלב הזה של החיים.
ממש לא רעיון טוב היא עדיין צעירה מידי בשביל זה, שתחכה עוד שנה שנתיים, גיל 12 זה ממש צעיר והיא רק חגגה בת מצווה אז שתחכה
לא טוב בכלל ואפילו גרוע
1. אני מבין שבגיל 12 יש רצון אבל בסופו של דבר אין לך מושג מה לעשות עם הרצון הזה.

2. ההפרש גדול מדי

3. ואל תשקרי בנוגע לגיל אף פעם רק צרות מגיעות מזה.
וואלה הזוי
אני חייבת להגיד
שלומר שהיא ילדה זה לא תירוץ, גם לילדה בת 13 צריך להיות שכל שיבין מה ההשלכות של זה.
כי במקרה ותבוא משטרה זו נטו האשמה של הילדה, הבחור חושב שהיא מעל 16 או 18
בת 13 ובן 16 וחצי??? זה נוראי, אסור ויגרום למערכת יחסים לא בריאה בכלל
עזבו את זה שהיא משקרת על הגיל שלה שזה בכלל מטומטם
למה שהיא תעשה את זה?
זה ממש לא בסדר הוא לא נראה לי ירצה להיות איתה וגם אם הוא לא יסרב לה זה עדיין לא בסדר בגיל שלה 3 שנים זה הרבה היא בכיתה ז בערך היא לא אמורה לצאת עם ילדים שגדולים ממנה בהפרש שהים גדול כזה.
שניהם צעירים מידי , אם הוא היה בן 16 ככה והיא בת 14 או 15 זה בסדר
זה לא חוקי.
זה גורם לאנשים להבין שהיא שקרנית.
זה גורם לאנשים להבין לא להתעסק איתה.
תגיד לילד שיוצא איתה
לא טוב בכלל, לא בגילאים האלה...
הם נפגשו כבר במציאות?
בת 12 ובן 15? למה שתצא עם מישהו בכלל בגיל הזה.
מוזר מיותר דבר טיפשי מאוד לעשות לשקר זה רע
אנונימית
איככ
קודם כל מסכן הילד, הוא לא יודע שהוא יוצא עם ילדה קטנה..
וזה גם יכול לסבך אותו ואותה
אני חושבת שהיא טועה, לא משנה עד כמה את "מאוהבת במישהוא" בגיל 12(!) את לא צריכה לשקר לגבי הגיל שלך, דיברתי עם מלא בני 17 וכשהבנתי שהם בני 17, לא משנה כמה חיבתי אותם אף פעם לא שיקרתי לגבי הגיל שלי. אני מציעה לך לדבר איתה ומהר, ואם זה לא עובד תערב מבוגר בסיפור , זה יכול להיות מסוכן בשבילה
שמעתי על מלא שעושות את זה שתעשה מה שבאלה אבל זה די הזוי להיות עפ מישהו בזוגיות ולשקר על הגיל שלך
אבל יש מצב שהייתי עושה את זה אני לא אשקר
אנונימית
^אבל בסוף זה יפגע בו גם כן וגם בה כי רוב הסיכויים שהוא לא ירצה אותה כשהוא יבין שהיא בת 13
הזוייה