42 תשובות
כי לדעתם זה יפה
כל אחד ומה שאיך שהוא אוהב שנראה
שואל השאלה:
אם לא הבנתם התכוונתי הבה בקטע של גדול נוו אתם יודעים
יש בנות שזו צורת הגבות שהן אוהבות על עצמן. עיניין של טעם
שואל השאלה:
אבל אתם אוהבים?
וואי באמאשלי אלו שמרימות תגבות למעלה עם הג'ל זה הטרנד הכי מכוער בעיר
שייגמר כבר
יש בנות שנולדו עם גבות עבות ולא רוצות לקצר אותן, לא מבינה למה זה כזה אכפת לך
עיניין של טעם חדמש
שואל השאלה:
זה לא שהם נולדו אם זה הם פשוט מסדרות את זה ככה
ככה הן אוהבות
אי אפשר להתווכח על דעה של מישהו חיים שלי ככה באלהן
וואי מישהו היה צריך ךהגיד את זה
גם בעיניי זה לא יפה
כי לפי דעתם זה יפה כל אחד ומה שהוא אוהב
כי גבות זה דבר יפה. ותאמיני לי, אם תראי גבות שהן לא מסודרות ויותר מידי גדולות זה משנה את כל הפנים וזה באמת מוריד. לדעתי גבות מסודרות זה ממש יפה
יש בנות שאוהבות גבות עבות פשוט. אני פחות מתחברת אבל יש כאלה שאוהבים
כי הם יכולים
לא הבנתי מה את כותבת אבל אם את מדברת על הטרנד של הגבות העבות דברתי עם המון גברים ולא מצאתי גבר שבאמת אוהב את זה
זה עיניין של טעם
אישית אני לא אוהבת, לא עליי ולא על אחאים
אבל אם בנות אחרות אוהבות אז מה אני אגיד להן, שיעשו מה שירצו אין לי זכות להעיר להן
כי הן אוהבות את איך שזה נראה?
מה אכפת לך? אני באמת מנסה להבין מה אכפת לך כאילו תתעסקי בעניינים שלך
אני לא עושה גבות כאלה עבות אבל יש לי חברות שעושות את זה וזה מהמם ומתאים להן.תלוי בכל אחת
Zm
סליחה אבל גבה עבה מדי = צאחלה
אנונימי
אני לא מרימה למעלה אני פשוט מסדרת אותן עם הג'ל
זה עניין של טעם
אני לא אוהבת את זה, אבל יש כאלה שזה מתאים להן ממש
תקשיבי יש אנשים שנולדו עם גבות עבות אני נגיד נולדתי עם גבות עבות וגם כל מי שמסדרת ככה את הגבות עם הג'ל גבות עושה את זה כי בא לה זה עניין של טעם
עבה


כי זה יפה לדעתם
זה לא יפה זה יכול להיות יפה רק עם יש לך גבות של גרגמל
חח אני גבר ואני מסדר גבות אם הידיים אבל זה לא מה שנראה לכם ,יש לי פשוט בעיה שנושרות לי גבות וגם נכנסות אחת בשניה ואומרים לי כל הזמן
אני לא מרימה למעלה רק מסדרת עם הג'ל
כל מי שאמר שזה עניין של טעם
זה לא
די
זה עניין של אופנה
לפני כמה שנים היה באופנה גבות דקות וזה היה נראה לכולן יפה
אז די להגיד כולן עושות כי זה יפה לדעתן זה הטעם שלהן זה מה שהן אוהבות
הן עושות כי זה מה שכולן סביבן וברשתות עושות
כמו שהמכנסיים המתרחבים למטה עכשיו חזרו לאופנה ובנות חושבות שזה יפה, כשלפני כמה שנים זה נחשב ממש מכוער
התשובה לשאלה: זה האופנה עכשיו, ככה דוגמניות ומפורסמות עושות, עוד כמה שנים זה יעבור.
אנונימית
שמעי יש לך ממש שגיאות כתיב ואת צריכה ללמוד לכתוב ולשאלה זה מכוער לא יודעת
עבה ? כל ?
זה עניין של טעם אנשים זה גם אם זה בטרנד זה לא פוגע בכם אז תסתמו תפה למה אכפת לכם
ולמה לכם אכפת שאנשים מביעים על זה את דעתם ^
אנונימית
כי זה לא עניין של להביע דעה זה זה פשוט להגיד אם את אוהבת או לא ואם את אוהבת תגידי אני אוהבת אופ את לא תגידי אני לא אוהבת למה זה חייב להיות תשובה מוזרה? זה לא עובדה זה עניין של טעם יש כזה דבר כן את לא חייבת להגיד זה מכוער זה זה טרנד כאילו מה שאת חושבת זה אשכרה עובדה די מכםת לי שתביעו דעה תגידו אותה נכון
השאלה הייתה תנו לי הסבר למה הם עושים את זה
אז זה לא תשובה מוזרה
זה ההסבר
כי זה טרנד
לא כי הן אוהבות את זה
הן אוהבות את זה כי הן רואות את זה על מלא בנות אחרות יפות אז זה נראה להן יפה
עוד 5 שנים זה יתחלף ואז הן יאהבו גבות דקות או ג'ינסים צמודים או כל דבר אחר
אנונימית
קודם כל למה את בכלל צריכה הסבר למה את אוהבת את זה זה כמו שישי אלו אותך למה את אוהבת את הצבע אדום
עכשיו את לא יכולה לקבוע כי זה טרנד כי עכשיו טרנד זה בכלל גבות דקות כמו של בלה חדיד וכמו של קנדל ג'נר כמו שהיה בשנות האלפיים גבות עבות היו מלפני מלא שנים יותר מעשור ואיך את יכולה להגיד שהן לא אוהבות את זה ? זה כמו שאני אקבע לך מב שאת חושבת את לא יכולה לקבוע מה בנות אוהבות ואם זה טרנד או לא זה לא אמור להיות אכפת לכם למה הן אוהבות את זה אבל גם אם זה כן אין באמת תשובה כי אתן לא יכולות לקבוע
לא הבנתי מה את רוצה? עניתי לשואל השאלה לא מסכימה תכתבי תגובה אחרת חח
זה מה שאני חושבת
שבנות עושות את זה כי זה טרנד
לא קבעתי לאף אחת מה היא אוהבת ומה לא
ברור שיש כאלה שעשו את זה כל החיים שלהן בלי קשר למה באופנה ומה לא כי הן באמת אוהבות את זה
הרוב לא ככה
לפחות לדעתי ולפי מה שאני רואה סביבי
לא הבנתי מה את רוצה ממני אבל חח
לא אמרתי שאכפת לי
שאלו שאלה עניתי מה התשובה לדעתי, שאלו למה כולן עכשיו עם הגבות האלה וזה לדעתי התשובה
אנונימית
אני לא רוצה ממך כלום את הגבת לי אני הגבתי לך ככה זה עובד לא זה שתגידי מה את רוצה לא הופך אותך לצודקת או משהו
מה אכפת לך
מה הקשר לצודקת?
אמרת לי שהתשובה שלי מוזרה ולמה אני מביעה את דעתי ולמה אני חושבת שמה שאני אומרת זה עובדות, אמרת לי שאני לא יכולה לקבוע לאחרות מה הן אוהבות ולמה זה אכפת לי מה אחרות עושות
אז על זה עניתי
ואת עדיין אומרת את הדברים האלה
אז על זה אני אומרת לא ברור לי מה נתפסת לתשובה שלי
אנונימית
דרך אגב אני גם ממש לא אמרתי שזה מכוער בשום שלב
אנונימית
בכלל לא עניתי על התשובה הראשונה שלך את הגבת לי ראשונה אני אמרתי שזה מוזר שאתן מביעות דעה כשזה שאלה עם תשובה של אהבתי לא אהבתי תשובה מוזרה זה תשובה שאת קבעת שהן לא אוהבות את זה ואומרת שזה טרנד ושזה יחלוף למרות שזה פאקינג גבות אנשים נולדים עם גבול עבות איל זה יכול להיות טרנד (ועוד נקודה שגבול עבות זה בכלל לא טרנד עכשיו רוב הדוגמניות הן עם גבות דקות וישרות אז אם גבות זה טרנד זה עבות דקות ) ואת כותבת את זה כעובדה וכתבתי למה צריך הסבר בכלל על מה שבנות אוהבות כי זה כמו שאני אשאל אותך למה את אוהבת את הצבע אדום
לא אמרת שזה מכוער אמרת שזה טרנד וזה מה הגבתי לך עליו
אבל השאלה שלו הייתה למה כולן עושות עכשיו גבות עבות
לא אם זה יפה לדעתנו או לא
אנונימית
אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות מה שטוב לה, אבל לשים כמות מוגזמת של גל על הגבות? זה כבר לא כדאי, אם את מכירה מישהיא כזאת אל תגידי לה על זה כלום, אלא אם כן אתן חברות קרובות, אני באופן אישי לא שמה גל, מסיבות אישיות אבל אולי אני באמת אקנה
אוקי ואני עניתי כי זה מה שהן אוהבות וזה לא אמור להיות אכפת לכם למה הן אוהבות את זה זה עניין של טעם כמו שאמרתי זה כמו שאני אשאל אותך למה את אוהבת את הצבע אדום ואת הגבת לי למה זה אכפת לך אם אנשים מביעים את דעתם על זה לא הגבתי על התשובה שלך הגבתי שאת הגבת לי ומפה התחלנו להתווכח על הדעה שלך ועל הדעה שלי