2 תשובות
למדתי בקטנה חצי שנה ליפני, וחרשתי בלילה ליפני עם אפליקצית לומדים
והיה לי קל כי ידעתי את רוב התשובות
והיה לי קל כי ידעתי את רוב התשובות
הורדתי אפליקציה
נוהג לימוד תאוריה זה טוב
פשוט ישבתי על זה עד שהיה לי מבחן שנראה לי טוב מספיק
נוהג לימוד תאוריה זה טוב
פשוט ישבתי על זה עד שהיה לי מבחן שנראה לי טוב מספיק
באותו הנושא: