6 תשובות
מהעונה הראשונה
סליחה לא התחברתי
סליחה לא התחברתי
לדעתי 6-7 כזה אפילו 5 למרות שדי שכחתי מה היה בה
הכי אהבתי את העונות הראשונות
הכי אהבתי את העונות הראשונות
אומרים מ6
אבל אני דווקא ההפך התחלתי להנות רק ב5-6
לפני זה הייתי צריכה להכריח את עצמי לראות
אבל אני דווקא ההפך התחלתי להנות רק ב5-6
לפני זה הייתי צריכה להכריח את עצמי לראות
בעיניי 6
עונה4 לפי דעתי
הסדרה ממש טובה לדעתי אבל מתחילה לאבד עניין בכזה עונה 5 כי הכל חוזר על עצמו כולם מנסים להשמיד את אליינה ודיימון וסטפן מצילים אותה