47 תשובות
שואל השאלה:
יש עוד מקורות אבל הנה אחד:
https://www.israelhayom.co.il/magazine/shishabat/article/13679685
יש עוד מקורות אבל הנה אחד:
https://www.israelhayom.co.il/magazine/shishabat/article/13679685
אנונימית
שואל השאלה:
הנה עוד מקור:
https://www.now14.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%99%d7%a9-%d7%94%d7%a2%d7%93%d7%a4%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%a0/
הנה עוד מקור:
https://www.now14.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%99%d7%a9-%d7%94%d7%a2%d7%93%d7%a4%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%a0/
אנונימית
מה את רצינית? להעניק רישיון רפואה לאנשים לא אומר לתת להם תואר בחינם, זה אומר שהם למדו רפואה ועברו את המבחנים להיות רופאים
מקור מידע?
מה איך הם מקבלים ? אני יתחפש למוחמד .
רק מאיפה המידע כי וואלה חדש לי
רק מאיפה המידע כי וואלה חדש לי
אנונימית
שואל השאלה:
הם מקבלים את הרישיון ממלגות שמדינת ישראל וארגונים והאוניברסיטאות מחלקות.
והאוניברסיאות מקבלות אותן עם ציונים נמוכים יותר כדי למלא quotas.
זה רשום בכתבות.
הם מקבלים את הרישיון ממלגות שמדינת ישראל וארגונים והאוניברסיטאות מחלקות.
והאוניברסיאות מקבלות אותן עם ציונים נמוכים יותר כדי למלא quotas.
זה רשום בכתבות.
אנונימית
שואל השאלה:
והכתבה ליטרלי רושמת שיהודים וחיילים משוחררים לא מתקבלים לאוניברסיטאות.
הערבים לא הולכים יותר למקצועות האלה. מדובר באפליה נגד יהודים ולטובת ערבים
והכתבה ליטרלי רושמת שיהודים וחיילים משוחררים לא מתקבלים לאוניברסיטאות.
הערבים לא הולכים יותר למקצועות האלה. מדובר באפליה נגד יהודים ולטובת ערבים
אנונימית
אני לא בטוח שכתוב את זה אבל אין לי כוח לבדוק אפילו, זה שהם מקבלים מלגות לא אומר שזה בגלל שהם ערבים, זה כנראה כי הם טובים ברפואה. וכתוב שם יוצאי אתיופיה שהם כנראה גם חיילים משוחררים
שואל השאלה:
"אפליה מתקנת" למה לאנשים שפועלים נגד ישראל ורוצחים ישראלים מגיע אפליה מתקנת על חשבון אנשים שמשרתים את המדינה?
"אפליה מתקנת" למה לאנשים שפועלים נגד ישראל ורוצחים ישראלים מגיע אפליה מתקנת על חשבון אנשים שמשרתים את המדינה?
אנונימית
לא הכל קשור לגזע, די להיות גזענית
שואל השאלה:
יוצאי אתיופיה הם היום בני 40+ כמעט כל האתיופים הצעירים נולדו בישראל.
ורשום שהם מקבלים את זה בגלל שהם ערבים וזאת הסיבה היחידה. בגלל שהם "אוכלוסיה חלשה".
מדינה של בוגדים מסריחים
יוצאי אתיופיה הם היום בני 40+ כמעט כל האתיופים הצעירים נולדו בישראל.
ורשום שהם מקבלים את זה בגלל שהם ערבים וזאת הסיבה היחידה. בגלל שהם "אוכלוסיה חלשה".
מדינה של בוגדים מסריחים
אנונימית
זה מאוד בור מצידך להגיד שהם רוצחים רק כי הם ערבים, הם סך הכל אנשים שרוצים ללמוד רפואה. ואת חושבת שהערבים שיוצאים ורוצחים זה הם מאותם קהילות של אלה שיוצאים להיות רופאים ולומדים ומנהלים קריירות?
שואל השאלה:
כן. יש עשרות סיפורים על רופאים שהרגו יהודים? אתה חי בבור?
וגם אלו שלא רוצחים תומכים ברציחות. כמעט כל הערבים בארץ רוצים להרוג אותי אותך לא יודעת למה אנחנו מעמידים פנים שזה לא הסיפור. לרצוח עמים זה חלק מהתרבות שלהם.
כן. יש עשרות סיפורים על רופאים שהרגו יהודים? אתה חי בבור?
וגם אלו שלא רוצחים תומכים ברציחות. כמעט כל הערבים בארץ רוצים להרוג אותי אותך לא יודעת למה אנחנו מעמידים פנים שזה לא הסיפור. לרצוח עמים זה חלק מהתרבות שלהם.
אנונימית
את פשוט גזענית. את שוכחת שהם בני אדם? זה בדיוק מה שעשו לנו בשואה. "למה היהודים האלה מרוויחים כל כך הרבה כסף כשאנחנו, הגזע הארי הרבה יותר טובים מהם? בואו נה!וג אותם". את צבועה וגזענית.
אי פעם דיברת עם רופא ערבי ושאלת אותו אם הוא תומך ברציחות? זה שאת אומרת את זה לא הופך את זה לנכון.
שואל השאלה:
לא אמרתי להרוג אותם.
אני אומרת שאנשים שתורמים למדינה יקבלו עזרה מהמדינה ואנשים שרוצחים אזרחים יעופו קיבינימט.
למה אתה גזעני ואנטישמי וחושב שערבים צריכים לקבל את הכסף שלי בזמן שחיילים צריכים לישון ברחובות?
לא אמרתי להרוג אותם.
אני אומרת שאנשים שתורמים למדינה יקבלו עזרה מהמדינה ואנשים שרוצחים אזרחים יעופו קיבינימט.
למה אתה גזעני ואנטישמי וחושב שערבים צריכים לקבל את הכסף שלי בזמן שחיילים צריכים לישון ברחובות?
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל אנשים כמוך פעולות טרור קורות, בגלל אנשים כמוך שנותנים להם כסף לרצוח ישראלים מתים.
מקווה שאתה מרוצה מעצמך
בגלל אנשים כמוך פעולות טרור קורות, בגלל אנשים כמוך שנותנים להם כסף לרצוח ישראלים מתים.
מקווה שאתה מרוצה מעצמך
אנונימית
אבל זה לא נכון! זה שמישהי כתבה את זה ושמה את זה באינטרנט לא הופך את זה לנכון! די להאמין לכל דבר שרואים!
למי אני נותן כסף? אני סה"כ תומך בשוויון ושלום. אני לא האנשים שבגללם קוראים פעולות טרור, אלא את
שואל השאלה:
מה שתגיד חמאסניק. מצטערת לבאס אותך אבל עם ישראל חי וימשיך לחיות לא משנה כמה אנשים כמוך ינסו להשמיד אותנו
מה שתגיד חמאסניק. מצטערת לבאס אותך אבל עם ישראל חי וימשיך לחיות לא משנה כמה אנשים כמוך ינסו להשמיד אותנו
אנונימית
על מה את מדברת לעזעאל עאלק חמסניק שמנסה להשמיד אותנו, זה שאני לא תומך בלהקשיב ולהאמין לשטויות שקראתי באינטרנט ולהפיץ שנאה בגללהן לא הופך אותי למנסה להשמיד את ישראל
את כמו האנשים האלה מחול שאומרים free palestine בגלל שהם קראו דברים שקריים באינטרנט, בדיוק אותו דבר
די להיות צבועה
שואל השאלה:
במשך 1600 שנים ערבים העבידו רצחו בזזו שדדו ואנסו יהודים ועמים אחרים.
ואח"כ עוד החליטו להקים דת סביב ההיטלר שלהם.
אין הבדל בין איסלאם ונאציזם. וכל אדם שרוצה לתת להם יד גרוע כמוהם.
במשך 1600 שנים ערבים העבידו רצחו בזזו שדדו ואנסו יהודים ועמים אחרים.
ואח"כ עוד החליטו להקים דת סביב ההיטלר שלהם.
אין הבדל בין איסלאם ונאציזם. וכל אדם שרוצה לתת להם יד גרוע כמוהם.
אנונימית
במשך 1600 שנים גם נוצרים ויהודים אנסו ובזזו, ככה זה היה פעם, ודי להכליל, פגשתי הרבה ערבים בחיים שלי והם היו בדיוק כמונו, כן גם אני לא מת עליהם אבל רוב הערבים לא כמו שאת שומעת בחדשות
לשנוא אנשים לא יתרום לך בשום דבר בחיים תתעסקי בדברים אחרים
שואל השאלה:
איפה באמונה היהודית או הנצרות כתוב שהתפקיד שלנו זה לרצוח לבזוז ולאנוס את כל הערבים וכל יום לשבח רצח ואונס 5 פעמים ביום.
איפה באמונה היהודית או הנצרות כתוב שהתפקיד שלנו זה לרצוח לבזוז ולאנוס את כל הערבים וכל יום לשבח רצח ואונס 5 פעמים ביום.
אנונימית
איפה זה כתוב באמונה הערבית
שואל השאלה:
ע"פ ההגיון שלך גם לא כל הנאצים רעים כי לא כולם רצחו, היו המון נאצים במלחמת העולם השנייה שסתם היו אנשים רגילים שהלכו לעבודה ובילו עם המשפחה שלהם ולא היו קשורים למלחמה.
אז גם נאצים אסור לשנוא כי זה גזעני?
ע"פ ההגיון שלך גם לא כל הנאצים רעים כי לא כולם רצחו, היו המון נאצים במלחמת העולם השנייה שסתם היו אנשים רגילים שהלכו לעבודה ובילו עם המשפחה שלהם ולא היו קשורים למלחמה.
אז גם נאצים אסור לשנוא כי זה גזעני?
אנונימית
איך זה ההיגיון שלי? כל הנאצים היו אנשים רעים כל הקטע בלהיות נאצי זה רע. זה שחלק לא רצחו לא הופך אותם ללא רעים. לא כל הערבים רעים (רוב הערבים לא רעים) הם סתם אנשים
ערבים זה גזע, נאצי זה לא גזע זה אידאולוגיה ודרך חיים
שואל השאלה:
באמונה הערבית כתוב שמוחמד הוא היה אדם מושלם, וכל ערבי צריך להתפלל למוחמד ולאללה שיהיה להם טוב כל יום.
באמונה המוסלמית השאלה שתמיד נשאלת היא "מה מוחמד היה עושה" מכיוון שהוא היה אדם מושלם כולם צריכים לפעול כמוהו.
מוחמד טבח מספר כפרים יהודים כי לא הסכימו להשתחוות בפניו, אישתו הייתה ילדה בת 6 כשהוא היה בין 53. לפי האמונה שלהם היא הייתה משחקת בבובות והוא הכה אותה . והתחתן איתה ובגיל 9 אנס אותה.
הוא אמר שנשים מוסלמיות מותר לגברים להכות ונשים לא מוסלמיות מותר לאנוס ולמכור לעבדות.
תורך לספר לי איפה יש מצוות כאלה ביהדות?
באמונה הערבית כתוב שמוחמד הוא היה אדם מושלם, וכל ערבי צריך להתפלל למוחמד ולאללה שיהיה להם טוב כל יום.
באמונה המוסלמית השאלה שתמיד נשאלת היא "מה מוחמד היה עושה" מכיוון שהוא היה אדם מושלם כולם צריכים לפעול כמוהו.
מוחמד טבח מספר כפרים יהודים כי לא הסכימו להשתחוות בפניו, אישתו הייתה ילדה בת 6 כשהוא היה בין 53. לפי האמונה שלהם היא הייתה משחקת בבובות והוא הכה אותה . והתחתן איתה ובגיל 9 אנס אותה.
הוא אמר שנשים מוסלמיות מותר לגברים להכות ונשים לא מוסלמיות מותר לאנוס ולמכור לעבדות.
תורך לספר לי איפה יש מצוות כאלה ביהדות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר רשמתי שאני מדברת על ערבים מוסלמים שזה בערך 99% מהערבים.
כמו שנאצי זה רע מוסלמי זה אוטומטי רע. מוסלמי זה אפילו יותר גרוע מנאצי.
אני כבר רשמתי שאני מדברת על ערבים מוסלמים שזה בערך 99% מהערבים.
כמו שנאצי זה רע מוסלמי זה אוטומטי רע. מוסלמי זה אפילו יותר גרוע מנאצי.
אנונימית
שואל השאלה:
וכמובן אני יכולה לכתוב ספר שלהם על שאר החוקים באיסלאם.
וכמובן אני יכולה לכתוב ספר שלהם על שאר החוקים באיסלאם.
אנונימית
אין לי מושג על מה את מדברת, אני לא מבין באיסלם ואני לא חושב שמה שאת אומרת נכון אבל אני לא אנסה להתווכח איתו. בשורה התחתונה, לכי תדברי עם בן אדם ערבי (שגר במקום טוב לא שכונות פשע ועוני) ותראי שהם אנשים כמונו, לא תומכים ברצח, לא שמחים מהפיגועים.
כולם פה שרמוטותת
כל מה שזה אומר זה שיש שהאחוז אנשים בקהילות הערבים אתיופים וזה שלומדים רפואה יותר גבוה מאשר יהודים בארץ שלומדים רפואה
זה לא נכון, מוסלמי זה לא רע כמו שנאצי זה רע. את אומרת שטויות מוחלטות. אני הכרתי בחיים שלי מוסלמים שהם אנשים מאוד טובים, תומכים בשלום
את רואה יותר מדי חדשות, צאי קצת לעולם האמיתי ואל תקטלגי גזע שלם בגלל אחוז קטן ממנו.
שואל השאלה:
מה שאני אומרת זה נכון, זה עובדתית נכו. אתה יכול לחפש בקוראן או בגוגל את כל זה. לך תשאל ערבים אם זה חלק מהאמונה ואם הם לא ישקרו (מה שהם עלולים לעשות כי הקוראן גם אומר להם לשקר) אז הם יודו בזה.
וכמו שאמרתי, גם רוב הנאצים שחיו בשכונות טובות במלחמת העולם השנייה היו אנשים כמונו שרק חיו את החיים שלהם.
זה לא משנה את העובדה ששטפו להם את המח בלהאמין בפילוסופיה של רצח.
וכמו שאני אשנא אדם רגיל חף מפשע שקורא לעצמו נאצי,
אני אשנא אדם רגיל חף מפשע שקורא לעצמו מוסלמי.
בטח ובטח אם הוא ערבי, שיש לו 1600 שנים של מסורת של רצח בזיזה ואונס.
מה שאני אומרת זה נכון, זה עובדתית נכו. אתה יכול לחפש בקוראן או בגוגל את כל זה. לך תשאל ערבים אם זה חלק מהאמונה ואם הם לא ישקרו (מה שהם עלולים לעשות כי הקוראן גם אומר להם לשקר) אז הם יודו בזה.
וכמו שאמרתי, גם רוב הנאצים שחיו בשכונות טובות במלחמת העולם השנייה היו אנשים כמונו שרק חיו את החיים שלהם.
זה לא משנה את העובדה ששטפו להם את המח בלהאמין בפילוסופיה של רצח.
וכמו שאני אשנא אדם רגיל חף מפשע שקורא לעצמו נאצי,
אני אשנא אדם רגיל חף מפשע שקורא לעצמו מוסלמי.
בטח ובטח אם הוא ערבי, שיש לו 1600 שנים של מסורת של רצח בזיזה ואונס.
אנונימית
אבל נאצים שחיו בשכונות טובות וחיו את החיים שלהם היו אנשים ששנאו יהודים, גזענים בטירוף, האמינו שרק הגזע הארי צריך להתקיים, ושכל השאר צריך למות. הערבים שדיברתי עליהם הם ערבים שתומכים בשלום ועם דעות כמו שלנו
זה שלגזע שלו יש 1600 שנים של אונס ובזיזה לא אומר שלו יש.
שואל השאלה:
רוב הנאצים היו נאצים משימות כלכליות, לא עניין אותם יהודים.
רוב הנאצים היו נאצים משימות כלכליות, לא עניין אותם יהודים.
אנונימית
שואל השאלה:
מסיבות*
מסיבות*
אנונימית
תוכלי להגיד לי בת כמה את?
חיילים משוחררים מקבלים פיקדון אישי
קישורים מצורפים:
כי בניגוד למה שכתוב במגילת העצמאות המדינה לא באמת יהודית כמו שהתחייבה להיות.