12 תשובות
לא. עם בגד ים.
בקיץ כשחם
שואל השאלה:
זא"ת בלי
זא"ת בלי
אנונימית
בד"כ לא אבל לפעמים אני עייף ונרדם עם.
כן עם בוקסר
אז לאא מה נראלך?
שואל השאלה:
אתם הבנים אם אתם ישנים ערומים לגמרי מה קורה?
אתם הבנים אם אתם ישנים ערומים לגמרי מה קורה?
אנונימית
אנחנו מתעוררים ערומים לגמרי.
איזה קטע אה?
איזה קטע אה?
כן אני תמיד יושן עם בוקסר
ברור שעם תחתונים חחח כאילו מה?!
את באמת שואלת את זה..?
חח כן איכס זה מגעיל בלי.
אבל בלי חזייה או גוזייה (לא משנה.) זה לא נעים כל כך בבוקר:o
אבל בלי חזייה או גוזייה (לא משנה.) זה לא נעים כל כך בבוקר:o
אנונימית
באותו הנושא: