תשובה אחת
לא לזרוק ידיים אלא ללמוד איך להשתמש במומנטום. למשל כשאני עושה הוק אז אני בעמם לא פשוט זורק את היד בכל הכוח לכיוון המטרה. אלא אני למדתי איך לגרום לשריר להימתח ככה שכשאני משחרר את האגרוף הוא עף ממומנטום ומהירות ולא סתם