11 תשובות
זה לא לא נורמלי..
חחיח הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מה את מנסה להגיד לי פה?
^^ מה את מנסה להגיד לי פה?
אנונימית
זה נורמלי, הכול טוב!
יש אנשים שהולכים ועושים דברים, בזמן שהם חושבים.
יש אנשים שהולכים ועושים דברים, בזמן שהם חושבים.
שואל השאלה:
^ אבל אני תמיד הולכת בסיבובים וכאילו לפעמים מעבירה דברים ממקום למקום ואפילו לא שמה לב למה שאני עושה או שיוצא מצב שאני הולכת בסיבובים ומחייכת במשך שעות
^ אבל אני תמיד הולכת בסיבובים וכאילו לפעמים מעבירה דברים ממקום למקום ואפילו לא שמה לב למה שאני עושה או שיוצא מצב שאני הולכת בסיבובים ומחייכת במשך שעות
אנונימית
זה ממש בסדר!!
אנונימית
שואל השאלה:
דיי נו מרגיש לי כאילו צוחקים עליי^
דיי נו מרגיש לי כאילו צוחקים עליי^
אנונימית
זה נורמלי
זה ממש נורמלי, גם אני עושה את זה
יש לי קטע כזה כשאני מדברת בטלפון.
אני פשוט מתחילה לקום וללכת הלוך ושוב או במעגלים.
אני פשוט מתחילה לקום וללכת הלוך ושוב או במעגלים.
הכול טוב
זה באמת נורמלי
זה באמת נורמלי
באותו הנושא: