8 תשובות
ממש לא
תמצאי עבודה עם 30 פלוס לשעה
שואל השאלה:
אין לי אפשרות זה האופציה הכי טובה כי אני בת 13 ולא מקבלים בחנויות וכאלה
אין לי אפשרות זה האופציה הכי טובה כי אני בת 13 ולא מקבלים בחנויות וכאלה
אנונימית
כל עוד אין אפשרות אחרת אז כן
אם את בת 13 זה טוב
שואל השאלה:
אני עושה בייביסיטר לילדה פשוט כל השבוע זה גם לא קשה כלכך
אני עושה בייביסיטר לילדה פשוט כל השבוע זה גם לא קשה כלכך
אנונימית
לפי דעתי זה מעולה
יוצא לך 31 שעתי
יוצא לך 31 שעתי
באותו הנושא: