7 תשובות
לא אהבתי
לפי דעתי לא, אבל אני בכללי לא אוהבת קעקועים.
פחות התחברתי
פחות אהבתי.
בסדר
יש את זה לידיד שלי זה לא יותר מנחמד לדעתי. אבל אתה לא צריך דעות של אחרים לגבי הגוף שלך, אם אתה אוהב את זה אז יאללה לך על זה (אבל לא לעשות קעקועים בקיץ זה אומנם יותר זול אבל לא שווה את הסיכון)
אני לא אוהבת
באותו הנושא: