2 תשובות
אולי היית צריך לקחת חודש יותר והבעיה לא נפתרה מהשורש
אני לקחתי 7 חודשים וממש רציתי להמשיך אבל הרופא עור לא נתן לי.
היחידי שיכול לעזור לך זה הרופא עור שלך לא אנחנו
שואל השאלה:
הפסקתי רואקטן לפני כשבוע
וחצי הרופא אמר אי אפשר יותר מ6 חודש
חכה עוד חודש וחצי לרופאת עור
התחלתי מצב קל יחסית הרוב היה בפנים פחות בגוף בכלל כיום התנקה קצת בפנים רק פצעון פה ושם בגוף לא מפסיק לצאת לי ומלא וזה לא מפסיק יורד וחוזר יורד וחוזר ואני לא יודע בגלל מה זה נגרם
גם לפני שהתחלתי לא היה לי ככה השאלה שלי יכול להיות שבגלל שעוד לא התרופה יצא מהגוף זה עדין מוציא ? זה קרה לכם ? גם אחרי שהפסקתם ?
מה לעשות ? בבקשה אשמח לעזרה.
זה לא היה לי גם לפני שהתחלתי