4 תשובות
אני עשיתי באותו רגע את שניהם
תחכי שבוע שבועיים
עד שאוזן כבר לא אדומה וכואבת
דאבל הליקס זה נדיר ויפיםה בהתלחה
עד שאוזן כבר לא אדומה וכואבת
דאבל הליקס זה נדיר ויפיםה בהתלחה
שואל השאלה:
^ךתתלךיףףמפ
רגע אז תגידי, לפי דעתך עדיף לעשות אותם ביחד או בנפרד?
^ךתתלךיףףמפ
רגע אז תגידי, לפי דעתך עדיף לעשות אותם ביחד או בנפרד?
אנונימית
כל פירסר ממליץ, אחרת
בעיקרון ההמלצה היא לחכות כחודשיים שלושה - שההליקס הראשון יחלים ואז לעשות הליקס נוסף בשביל החלמה יותר טובה (לגוף יותר קל להתמודד עם נקב אחד מאשר שניים במכה)
אבל זה גם מאוד תלוי בהחלמה של העגילים שלך, אם אין לך היסטוריה של בעיות מבחינת החלמה של עגילים ואת מטפלת לפי הספר - אז אין בעיה לעשות את שניהם באותו הזמן
בעיקרון ההמלצה היא לחכות כחודשיים שלושה - שההליקס הראשון יחלים ואז לעשות הליקס נוסף בשביל החלמה יותר טובה (לגוף יותר קל להתמודד עם נקב אחד מאשר שניים במכה)
אבל זה גם מאוד תלוי בהחלמה של העגילים שלך, אם אין לך היסטוריה של בעיות מבחינת החלמה של עגילים ואת מטפלת לפי הספר - אז אין בעיה לעשות את שניהם באותו הזמן
באותו הנושא: