4 תשובות
תנסה/י בורגר סלון אחד הטובים
שואל השאלה:
היו לי יותר טובים
היו לי יותר טובים
אז לא יודעת ההמבורגר הכי טעים שאכלתי זה משם והמחירים ממש סבבה
אנגוס כפר סבא ההמבורגר פשוט מושלם הבשר שם רך בטירוף ויש שם סטייקים אמאלה
באותו הנושא: