4 תשובות
תנסה/י בורגר סלון אחד הטובים
שואל השאלה:
היו לי יותר טובים
אז לא יודעת ההמבורגר הכי טעים שאכלתי זה משם והמחירים ממש סבבה
אנגוס כפר סבא ההמבורגר פשוט מושלם הבשר שם רך בטירוף ויש שם סטייקים אמאלה