12 תשובות
שואל השאלה:
שחכתי לרשום לכם/ן בכותרת סליחה
שחכתי לרשום לכם/ן בכותרת סליחה
לא יהיה אכפת לי
אין לי בעיה עם זה כל עוד אין לו בעיה עם אנשים שמאמינים
חד משמעיתת אם אני אצא עם מישהו שלא מאמין זה יוריד לי ברמה מטורפת
אנונימית
לא מוריד, אם זה בצד ממש קיצוני ומפריע בחיים שלו/שלה זה כן, לא משנה איזה צד.
אנונימי
לא מפריע לי כל עוד לא דוחפים את זה עליי
לעולם לא אצא עם כופרת
זה הסוג הנמוך ביותר של רמת האמונה האפשרית - אדם שלא רוצה לקיים מצוות אז מוצא כל מני סיבות לא הגיוניות
זה הסוג הנמוך ביותר של רמת האמונה האפשרית - אדם שלא רוצה לקיים מצוות אז מוצא כל מני סיבות לא הגיוניות
שואל השאלה:
כלום
כלום
אנונימי
למה אתה עונה לעצמך מאנונימי?
ולשאלה אני לא אצא עם קיצונית בדת, זה מאוד מפריע לי. זה בעצם אומר שהיא מתעלמת מעובדות ומאמינה בשקר
ולשאלה אני לא אצא עם קיצונית בדת, זה מאוד מפריע לי. זה בעצם אומר שהיא מתעלמת מעובדות ומאמינה בשקר
אנונימי
לי זה קצת מפריע
זה מרגיש לי שזה סוג האנשים שחיים בלי לראות את החיים באמת, קצת עיוורים.
זה מרגיש לי שזה סוג האנשים שחיים בלי לראות את החיים באמת, קצת עיוורים.
אנונימית
השאלה במה הוא/היא מאמינ/ה,קריצה,
עם בארטיק אבטיח אז כנראה שלא ,קריצה,
עם בארטיק אבטיח אז כנראה שלא ,קריצה,