5 תשובות
ממש לא, אין סיבה.
שואל השאלה:
לא היית מתביישת מזה שאת מזיעה על ההגה?:(
(אני שואלת כי אני אחת שחווה את זה)
לא היית מתביישת מזה שאת מזיעה על ההגה?:(
(אני שואלת כי אני אחת שחווה את זה)
אנונימית
גם אני כזאת הכל טוב מה איכפת לך מהטסטר
אנונימית
הייתי אולי מתביישת ממש טיפה אבל לא מייחסת לזה חשיבות
לא בטוחה אם יש לי הזעה מוגברת, אבל כשאני נלחצת אני כן שמה לב שהידיים שלי מזיעות יותר מהרגיל, ורק שיעור אחד זה בכלל משך את תשומת הלב שלי. הכול טוב :)
באותו הנושא: