18 תשובות
חיים הטלפון שלך שוקל 200 גרם וחוץ מזה זה כנראה נוזלים ושיט
שואל השאלה:
הגובה שלי 1.70 ואני שוקלת 58 אני בוכהה פהה
ניסיתי לרדת אני בשוקק!!
הגובה שלי 1.70 ואני שוקלת 58 אני בוכהה פהה
ניסיתי לרדת אני בשוקק!!
אנונימית
די נו
שואל השאלה:
מה דיי אני רצינית אני בוכה כאןן, תעזרו ליי
מה דיי אני רצינית אני בוכה כאןן, תעזרו ליי
אנונימית
200 גרם זה כלום סבבה
תרגעי
תרגעי
את צינית נכון?
שואל השאלה:
^לאא
^לאא
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת את ה200 גרם האלו עכשיו!!! מה לעשות???
אני רוצה לרדת את ה200 גרם האלו עכשיו!!! מה לעשות???
אנונימית
אחותי את גבוהה כמה כבר ציפית לשקול
לכי לשירותים
200 גרם?! הכל בסדר, זה לא משנה, זאת לא סיבה לבכות בכלל, את מושלמת יש ככ הרבה אנשים שירצו גוף כמו שלך הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
גוף כמו שלי או משקל כמו שלי?
גוף כמו שלי או משקל כמו שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^לא יודעת אני רוצה לרדת ל57.0 קודם כל!!
^^^^לא יודעת אני רוצה לרדת ל57.0 קודם כל!!
אנונימית
זה בגלל האוכל, הוא שוקל כי יש לו נפח, צריך להישקל בבוקר אחרי שירותים זה המשקל האמיתי, וכל עוד את בגירעון לא תעלי אלא תרדי
תרוצי 2 קילומטר וירד ה200 גרם
מה הגובה שלך?
זה משקל של בנות רזות...
זה משקל של בנות רזות...
היי אל תבכי
200 גרם זה סבבה לגמרי
200 גרם זה סבבה לגמרי
חח מה את רוצה בדיוק..?