5 תשובות
אני
מי לא מכיר את אואזיס נו באמת זאת אולי להקת הבריטפופ הכי גדולה בכל הזמנים.
אניי
קשה להחליט אבל בין האהובים עליי זה don't look back in anger
קשה להחליט אבל בין האהובים עליי זה don't look back in anger
כן
יש להם אחלה שירים אבל משמיעה ראשונה השירים שלהם נשמעים די אותו הדבר
יש להם אחלה שירים אבל משמיעה ראשונה השירים שלהם נשמעים די אותו הדבר
אנונימית
זה לא בית מלון בים המלח?
אנונימית
באותו הנושא: