28 תשובות
לא, זה חושפני מידי בצדדים
לא
גם אם היו משלמים לי, לא הייתי הולכת ככה 0.0
ממש לא, זה נראה שהוא קטן עליה
ממש לא...
לא הולכת וגם לא ילך
חחח לאא... זה נראה כאילו היא לקחה בגד ים שקטן עליה ב-1000 מידות..
הצניעות שופאת ממנה -.-
ולא. לא הייתי לובשת דבר כזה, זה מוגזם מידי.
ממש לא! אפילו עם ביקיני אני לא הולכת אז עם זה?! (אני הולכת עם ביקיני וחולצה ומכנסון מעל)
אם הייתי זונה
לא כל הציצי שלה בחוץ
לא ממש חחח עזבו את זה שזה חושפני זה ממש מכוער לדעתי,..
לא... זה לא מכסה את החזה כמעט
זה מזכיר את הבגד ים שהיה לי שהייתי בת 9, אז כאילו שיחזרתי בגדים מהעבר חח
זה נראה קטן כזה.
לא o_0, זנותי..
לא- גם כי אני חושבת שזה לא כזה יפה ומחמיא וגם בגלל שזה נראה מאוד לא נוח.
לא.. זה נורא חשוף אני מעדיפה לכבד את עצמי..