12 תשובות
ליד החלון בטיסת לילה
יותר מפחיד ויותר כיף
בטיסת יום רואים עולם עננים שמיים לפעמים גם ים למטה או הרים מושלגים..
בלילה רואים אורות כאלה של בתים וזה גם כשממריאים וכשנוחתים אך בכל שאר הטיסה פשוט רואים שחור וזה חבל..
אני אישית מעדיפה יום ;)
שואל השאלה:
אז מה לבחןר לשבת בחלון ביום?
אנונימי
שואל השאלה:
שהנבלה לא תקבל יותר טוב ממני
אנונימי
שואל השאלה:
דחוך תענו הטיסה בשבע
אנונימי
^^^לדעתי עדיף יום
לשבת בחלון בלילה
תבחרי ביום
יום
בלילה לא רואים כלום רוב הזמן
יום כי אפשר לראות את העננים ולפעמים גם את הנוף
טיסת לילה.
טיסת יום עדיף לדעתי
אנונימית