4 תשובות
להרגיש את הרגשות בקיצון זה הגיוני
כי את רוצה להזדהות עם הכאב
זה מקל עלייך
זה פשוט משחרר
כי את מחפשת לתת מקום לעצב שלך וזה בסדר זה מה שהגוף שלך צריך..
הוא צריך כרגע ליהיות עצוב וזה בסדר תתני לו להרגיש.. אבל תדאגי שזה יהיה רק תקופה קצרה ולא ממושכת.. מאמינה בך :)