3 תשובות
לא חובה אבל כדי ללכת כיף רצח
להצטלם עם השלט של הפרום הרבה אלכוהול וכמו מסיבה רגילה
אנונימי
לא חובה
זה בעיקר לשתות ולהיות עם כל השכבה
זה בעיקר לשתות ולהיות עם כל השכבה
באותו הנושא: