התחברות הרשמה

מה עושים בנשף סיום (כיתה יב)?

חובה ללכת?
6 ביולי 2023, 01:38
נשף סיוםכיתה י"ב    
3 תשובות
לא חובה אבל כדי ללכת כיף רצח
e
eden_creative_writing
להצטלם עם השלט של הפרום הרבה אלכוהול וכמו מסיבה רגילה
אנונימי
לא חובה
זה בעיקר לשתות ולהיות עם כל השכבה
.
.תותית
באותו הנושא:
בנשף סיום של ט עושים ממש נשף עם שמלות וזה או מסיבת בריכה ומועדון?
מה עושים בתי ספר קטנים לגבי נשף סיום?
מה עושים בנשף סיום?
עושים בישראל נשף סיום י"ב או שזה רק בחו"ל?
בנשף סיום של כיתה י"ב מותר לשתות אלכוהול?
מה עושים בנשף סיום של כיתות יב?
מה עושים בני זוג שאינם באותו בית ספר בנשף הסיום?
שיש נשף סיום כיתה יב צריך לשלם לבית ספר כסף על הנשף?
נשף כיתה ט (מסיבת סיום)או טיסה לחול לגרמניה הנשף בידיוק כשאני אחזור לארץ..
מה עושים שם בנשף הזה שיש לכיתות יב?
למי שפה ב יב איפה אתם עושים מסיבת סיום, נשף