28 תשובות
שואל השאלה:
אבל גם יש אנשים שחיו בישראל מאות שנים ולא יצאו לגלות
אבל גם יש אנשים שחיו בישראל מאות שנים ולא יצאו לגלות
אנונימי
הטעות שלך היא להכליל את כל אסיה, היבשת הכי גדולה בעולם, כמזרח הרחוק (אזור באסיה) בלבד. אסיה היא כל כך הרבה יותר מזה, כמו למשל רוב רובה של טורקיה, מצרים, ירדן, ערב הסעודית, מדינות רבות אחרות וכן - גם ישראל שלנו. האזור שלנו נקרא המזרח התיכון (בניגוד למזרח הרחוק, שזה האזור באסיה ממנו מגיעים מלוכסני עיניים) ויש בו הרבה ערבים (מאז הכיבוש הערבי במאה ה-7) ועם יהודי אחד שישראל ארץ מולדתו ואלו כאמור אנחנו. ובדומה לשכנינו הערבים, גם לנו אין עיניים מלוכסנות.
בקיצור, כך זה באזור הזה של יבשת אסיה הגדולה, שנקרא המזרח התיכון.
בקיצור, כך זה באזור הזה של יבשת אסיה הגדולה, שנקרא המזרח התיכון.
גם להודים, לפקיסטנים והאיראנים יש מראה אסייתי? לא כל מדינות אסייה בעלות מראה מזרח אסייתי
אנחנו דיי מעפנים, made in china חחח איזה בדיחת קרש גרועה
גם בכללי שכל השכנים שלנו הם האויבים שלנו אז בכללי מחשיבים אותנו באירופה בספורט, באירויזיון, וכו וכו
גם בכללי שכל השכנים שלנו הם האויבים שלנו אז בכללי מחשיבים אותנו באירופה בספורט, באירויזיון, וכו וכו
כן הסינים נראים אותו דבר (לא לצאת עלי,הם לא זהים אבל לכולם יש אותו בסיס, אני אגיד גם שכל ההודים דומים ואםשר לזהות כך הודי כמו שאפשר לזהות כל סיני - למרות שאפשר להתבלבל בין קוריאנים או יפנים או אסייתים אחרים). יש כל כך הרבה סוגים של אנשים בישראל, כל אחד נראה שונה. אחד תימני אחת אתיופית ועוד רוסי ועוד מלא דברים.
אנחנו עלינו ממדינות אחרות לפני רק שבעים שנה, מקסימום מאה ארבעים שנים. אנחנו חדשים והטסטיתים האחרים היו כאן מלא זמן לפנינו. הם כבר הסתנכרנו ואנחנו לא.
אגב,אנחנו לא בדיוק חלק מאסיה, ץשאמת שתרבותית מחשיבים אותנו אירופה (לא תמיד, אבל אנחנו כן משתתפים באירוויזיון(:)
אנחנו עלינו ממדינות אחרות לפני רק שבעים שנה, מקסימום מאה ארבעים שנים. אנחנו חדשים והטסטיתים האחרים היו כאן מלא זמן לפנינו. הם כבר הסתנכרנו ואנחנו לא.
אגב,אנחנו לא בדיוק חלק מאסיה, ץשאמת שתרבותית מחשיבים אותנו אירופה (לא תמיד, אבל אנחנו כן משתתפים באירוויזיון(:)
אבולוציה :) נגיד הסינים נמצאים בסין כבר מאות אלפי שנים מה שגרם לשונוים אבולוציוניים, לאומת זאת אנחנו לא נמצאים כאן כל כך הרבה שנים. שתיים שלוש דורות בארץ לא ישנו את איך שאנחנו נראים.
בכללי גם אם לא נולדנו פה יש המון מדינות באסיה ללא עיניים מלוכסנות, אסיה מאוד גדולה.
מזרח התיכון ללא עיניים מלוכסנות
המזרח הרחוק או מזרח אסיה איך שתרצי, בעלי עיניים מלוכסנות
מזרח התיכון ללא עיניים מלוכסנות
המזרח הרחוק או מזרח אסיה איך שתרצי, בעלי עיניים מלוכסנות
כי זה תלוי אזורים
כמו שבאפריקה יש אזורים שבהם האנשים ממש שחורים ויש אזורים שבהם צבע העור בהיר יותר,
אז גם באסיה שהיא יבשת ענקית מן הסתם שהמראה ישתנה לפי האיזורים ביבשת
גם בכל המדינות שסביבנו הם לא מלוכסני עיניים
כמו שבאפריקה יש אזורים שבהם האנשים ממש שחורים ויש אזורים שבהם צבע העור בהיר יותר,
אז גם באסיה שהיא יבשת ענקית מן הסתם שהמראה ישתנה לפי האיזורים ביבשת
גם בכל המדינות שסביבנו הם לא מלוכסני עיניים
המדינה פיזית על יבשת אסייה אבל אנחנו מקבץ של עדות.. חלק מאירופה חלק מאפריקה ועוד
כל לא כל האסייתים מלוכסנים.. יש מיליוני עמים אחרים חוץ מהיהודים שחיים באסיה ולא מלוכסנים.. כמו הערבים למשל, חלק גדול מההודים חלק מהעמים הטורקים ועוד
יש גם מלוכסנים לא רק באסיה.. למשל בצפון אמריקה העמים הילידים, חלקים באפרקיה ועוד
יש גם מלוכסנים לא רק באסיה.. למשל בצפון אמריקה העמים הילידים, חלקים באפרקיה ועוד
תפתחי מפה ותראי את המרחק בין המדינות ביחס לשאר מדינות העולם
בערך לחצי ממדינות אסיה אין עיניים מלוכסנות, כמו לדוגמא איראן, טורקיה, ערב הסעודית,הודו (לפחות רוב ההודים), פקיסטן,אפגניסטן,סרי לנקה
אנונימית
דבר ראשון אנחנו קיבוץ גלויות
דבר שני לא בכל המדינות באסיה האנשים שם עם עיניים מלוכסנות
דבר שני לא בכל המדינות באסיה האנשים שם עם עיניים מלוכסנות
למה כולכם מדברים על קיבוץ גלויות, גם אם לא היה קיבוץ גלויות והיינו אנשי המקום, עדיין לא היינו מלוכסנים
אנחנו נמצאים באמצע בין אירופה לאסיה
עובדה שאנחנו ב*אירו*וויזיון
אנחנו נקראו יורו אסיה או (אירו אסיה)
עובדה שאנחנו ב*אירו*וויזיון
אנחנו נקראו יורו אסיה או (אירו אסיה)
אנונימי
כי זה שאנחנו חלק מיבשת אסיה לא אומר שאנחנו אסייתים חוץ מזה ישראל גם ממש קרובה לאירופה ואפריקה ולא כל האנשים באסייה הם אם עניים אסיאתיות
אנונימי
זה לא בהכרח קשור לקיבוץ גלויות כמו שרשמתם, כי אנשים עם עיניים מלוכסנות הם בעיקר ממזרח אסיה, ובאיזור המזרח התיכון שאנחנו נמצאים בו אין אנשים עם עיניים מלוכסנות
יש פה הרבה תגובות טיפשיות אז אנסה לענות , א לא כל האסייתים יש להם עיניים מלוכסנות בעצם רק לאסייתים המזרחיים יש , אנחנו נמצאים במערב אסיה או המזרח התיכון , לא תמצאים אף אחד פה עם עיניים מלוכסנות, לא יהודים, לא ערבים לא פרסים ולא אשורים , ואז מה אם באנו מארצות שונות ? בפנים ובגנטיקה אנחנו עדיין קרובים אחד לשני נותר מהמדינות שבאנו מהם , ליהודי פולני יש 0% דנ"א פולני , ליהודי מרוקאי יש קרוב ל 0% דנ"א מרוקאי , אנחנו עם גלותי אחד וראיתם את הסטריאוטיפים היהודיים של אירופה ? ליטרים מזרח תיכון
תכנית אנחנו לא אסיה
שאנחנו בmiddle east, אנחנוממש בנקודה של אסיה, ואנחנו לא נולדנו בדיוק פה, אנחנו במזרח אסיה יותר נכון
גם לבנון נמצאת באסיה. ערב הסעודית, ירדן כווית ותימן..
לאסייתים מהמזרח הרחוק ולאסקימוסים נוצרה מוטציה עקב מזג האוויר במקומות מהם הגיעו/חיים. באזור שלנו באסיה אין תנאי מזג אוויר דומים. בנוסף, בדיוק מה שגרידי קפיטליסט הגיבו
כי עיניים מלוכסנות זה לא של אסיה, זה של מזרח אסיה
את רוצה עיניים אסייתיות?
המנוח אסייתי הוא אנשים ממזרח אסיה , ולא אנשים מכל יבשת אסיה.
מי זה לנו?! אין דבר כזה מראה ישראלי.
תתפלא יש ישראלים עם עיניים מלוכסנות , בוקר טוב.
ועיניים מלוכסנות לכולם יכול להיות לא רק מי שממזרח אסיה, זה פשוט מאוד שכיח שם.
מי זה לנו?! אין דבר כזה מראה ישראלי.
תתפלא יש ישראלים עם עיניים מלוכסנות , בוקר טוב.
ועיניים מלוכסנות לכולם יכול להיות לא רק מי שממזרח אסיה, זה פשוט מאוד שכיח שם.
כי אנחנו לא אסייתים
חלקנו באנו ממרוקו חלק מתימן אתיופיה ועוד ארצות..
וזה העדות שלנו והמראה
חלקנו באנו ממרוקו חלק מתימן אתיופיה ועוד ארצות..
וזה העדות שלנו והמראה
יש עוד הרבה מדינות באסיה שאין להם עיניים מלוכסנות
ויצא לך גזעני שאמרת סיני קוריאני יפני פשוט תגידי עיניים מלוכסנות
ויצא לך גזעני שאמרת סיני קוריאני יפני פשוט תגידי עיניים מלוכסנות
לא נולדנו פה
קובצנו מארצות אחרות
והאמת שאני לא ממש יודע אבל זה נשמע הגיוני
קובצנו מארצות אחרות
והאמת שאני לא ממש יודע אבל זה נשמע הגיוני