אנשים שעשו אינוויזליין (יישור שיניים שקוף) ויש להם זמן לענות על כמה שאלות שבבקשה יכנסו
1. כמה זה בערך עולה? 2. איך התוצאות? 3. מה עושים אם אני אהיה בבית ספר ואצטרך לאכול? זה מגעיל להוריד את זה מול כולם... 4. כואב ברמות? 5. אתם מרוצים? 6. אם לא אומרים למישהו שיש לכם את זה הוא לא ישים לב? 7. אחרי כל דבר שאוכלים חייב לצחצח שיניים? 8. מתקלחים עם זה? אני יודעת שזה לא קשור אבל בכל מקרה.. 9. ישנים עם זה? זהו תודה למי שיענה <3