3 תשובות
זו הרגשה חרא, אפשר הבין אותך..
אבל את חייבת לתת לו פחות במה ולהתחיל להתעסק בך כי אלו החיים שלך, ואת תעשי מה שעושה לך טוב ותתקדמי בקצב שלך. מה שהיה ביניכם זה שלכם ואני בטוחה שהוא השאיר לך מקום בלב שלו אם באמת הכל נגמר בניכם טוב
בכל מקרה זה לא אמור לשנות לך
אבח נראה לי שהוא בעצמו גם לא יודע זה נראה כאילו הוא מתאהב בקלות
בתכלס
מה זה ישנה לך? נפרדתם אתם כבר לא ביחד מה שהוא עושה לא אמור לעניין אותך תתקדמי בחיים שלך במקום להתעסק בו ואת תתחילי להרגיש טוב יותר עם הפרידה
בהצלחה (: