8 תשובות
יש לך פיתה?
שואל השאלה:
^^ פריכיות זה אחלה
פירכיות אורז אם יש לך
או סתם ככה זה גם טעים
שווארמה או פלאפל אם יש לך
פלאפל
קרקרים
גם נגיד אבוקדו ירקות טונה
שואל השאלה:
אין לי פיתה או לחם או לחמניה
פריכיות אורז
פיתה
שואל השאלה:
לא