8 תשובות
יש לך פיתה?
שואל השאלה:
^^ פריכיות זה אחלה
^^ פריכיות זה אחלה
פירכיות אורז אם יש לך
או סתם ככה זה גם טעים
או סתם ככה זה גם טעים
שווארמה או פלאפל אם יש לך
פלאפל
קרקרים
גם נגיד אבוקדו ירקות טונה
קרקרים
גם נגיד אבוקדו ירקות טונה
שואל השאלה:
אין לי פיתה או לחם או לחמניה
אין לי פיתה או לחם או לחמניה
פריכיות אורז
פיתה
פיתה
שואל השאלה:
לא
לא
באותו הנושא: