8 תשובות
אני עושה רק עם אבקה
מים חמים
שוקולית
חלב
תהני
אני שמה אבקה, קצת מים חמים, ואז חלב
שוקולית קצת מים לערבב ולשים חלב וזהו
תלוי אם את עושה החם או קר.
אם את עושה חם אז שוקולית וחלב חם זה מספיק.
אם את עושה קר, שימי שוקלית תמיסי עם קצת מים חמים, שימי קרח וחלב
שמה קצת שוקולית
מעט מעט מים חמים
טיפה טיפה טיפה מים קרים
קרח
הרבההה חלב
וככה יוצא שוקו ובנוסף בחילה❤
אם באלך חם תמזגי כוס שלמה של חלב, שימי במיקרו לאיזה דקה או דקה וחצי ( עד שזה יהיה חם כמעט רותח) ואז שימי את האבקה. כדאי חם שלא יהיו גושים
תוסיפי גם חצי כוס מים חמים לפני החלב