20 תשובות
שואל השאלה:
הרוב הגדול של הבנות ככה מניסיון
אנונימי
אז תעשה אתה את הצעד
שחברה שלי רצתה אותי היא פשוט אמרה לי שאני אוהב אותה אני לא כל כך זוכר מתי אמרתי לה אבל היא רמזה לי אחרת היינו נשארים ידידים
יש כאלה ויש כאלה. לא כולם ככה
שואל השאלה:
זה לא העניין שאני יעשה את הצעד
במיוחד שזה יותר הצד של הבנות שרוצות את זה נגיד יותר ממני למה לי לעשות שלא ידעתי על הקיום של זה בכלל
אנונימי
התחלתי איתוו שלחתי לו הודעה (אזרתי אומץ) אבל הוא עוד לא קרא אותה :(
הוא לא מתחברר המניאק
אנונימית
שואל השאלה:
^יפה על האומץ
אז יש יוצא מן הכלל
אנונימי
עוד כמה זמן אני אחכה שהוא יתחבר תגיד כבר שבוע אני מחכה
אנונימית
שואל השאלה:
מה שבוע
את בטוחה שהוא בקטע?
אנונימי
אנשים שבוחרים לא לעשות את הצעד לא קשור למין
אצלי אני התוודתי וגיליתי שהוא היה בקטע שלי שנה וחצי ולא אמר כלום

אז באמת שאין קשר למין

נ.ב
בסוף לא הוא אציע וסירבתי
הוא בכלל לא קרא את ההודעה כי הוא לא מתחבר
הוא לא מודע לקיומה
אנונימית
שואל השאלה:
^מבאס
אנונימי
דווקא כשאני מתוודה
העיקר יום לפני הוא היה מחובר
איזה נאחס
אנונימית
טמטום לשמו, בעיקר כי יש להם חברות מפגרות! והן יכולות לשבת שעות ולהתייעץ על זה זה אומר אם הוא אמר לי ככה והזיז את העט שנטימר וחצי לכוון ימין! לנשים רגישות מידי יש נטיות לנתח את החיים לכיוונים לא הגיוניים. אני שמחה לומר שבמובן הזה אני לא אישה סטנדרטית. הייתה לי חברה שניתחה את המציאות למוות, ואני אמרתי לה שאני אוהבת אותו ושאני שואלת - כדי לדעת אם אני משקיעה את הזמן שלי במשהו שיש בו עתיד. זה לא עבד. אבל ידעתי ונגמר!. לפעמים הפחד מפני המציאות גורר המשך ניתוחי יתר של פעולות קטנות וחסרות משמעות. רק הצבא ניער את הטמטום הזה מרוב הבנות שאני מכירה! שם לומדים תכ'לס, קצר, ברור ומה המטרה ואיך אני מגיעה אליה בדרך הקצרה והחדה ביותר!
היה פעם אחת שאמרתי לקראש שלי שאני מאוהבת בו והוא פשוט ניתק ממני קשר(כי היינו ידידים) ומאז אני בטראומה ולא אומרת לאף אחד מה אני מרגישה
אנונימית
תלוי בבת
זה כמו בנים לא כולם עושים את הצעד
כי בנים וואחד מרושעים
אם היא תפנה אליו אפילו שהוא מאוהב בה קשה הוא ינסה לייבש אותה ולהשלות אותה אפילו שהוא בודד והיא הכי יפה שהוא ראה
כן
בגלל זה זה מלחיץ ממש להגיד
לא נראה לי קשור למגדר אבל אולי הבנות מצפות שהבנים יתחילו איתן כי זה יוצר מקובל?
לי לא משנה
אם יש מישהו שבאלי להיות איתו אז או שאני אגיד או שלא אני לא אחכה שהוא יגיד
שואל השאלה:
אתה טועה
אנונימי
זה מפחיד רצח פתאום הוא יגיד לא ואז סתם יהיה מביך